...

استفاده از دستیار هوش مصنوعی برای پاسخ به مخاطبان در تامین اجتماعی

10 / 10
از 1 کاربر

1900 سوال پرتکرار استخراج شده است که باید کامل ترین پاسخ ها را برای این سئوالات آماده کنیم که حتی هوش مصنوعی از آن استفاده کند.

سالاری با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: این مرکز روزانه به صورت میانگین به 12 هزار تماس پاسخ می‌دهد. فضای قبلی مرکز محیط مناسبی برای پاسخگویی نبود و با همکاری بخش‌های مختلف توانستیم فضای خوبی آماده شود البته پاسخگویی صرفاً محدود به تجهیز و توسعه مرکز نیست، بلکه تلاش شده است که کار جدیدی آغاز شود.

اگر به هدفگذاری‌مان که همان ارتقای پاسخگویی و رضایتمندی مخاطبان است برسیم از حیث تعامل و پاسخگویی متمایز از سازمان‌های دیگر خواهیم شد.

وی گفت: 1900 سوال پرتکرار استخراج شده است که باید کامل ترین پاسخ ها را برای این سئوالات آماده کنیم که حتی هوش مصنوعی از آن استفاده کند. در مقابل تعدادی از تماس‌ها است که مختص تماس‌گیرنده است که در این موارد کاربر باید با دسترسی به سامانه‌ها پاسخ آن موضوع را ارائه کند. البته در موضوع دسترسی به سامانه‌ها امنیت اطلاعات مهم است و حتماً هویت فرد احراز می‌شود و بعد پاسخ در اختیار وی قرار داده می‌شود.

روابط عمومی کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کشور

عنوان نظر :
نام شما :
شماره موبایل :